Сторінки

Про школу

Назва. Школа векторного проект-дизайну
Місія закладу освіти
Синергетично узгоджена взаємодія – запорука успіху.
Цілі та завдання
Мета – створити умови для розвитку та самореалізації особистості вчителя й учня в нових соціокультурних умовах.
Завдання
1. Утвердження привабливого іміджу школи як відкритої соціально-педагогічної системи самореалізації особистості.
2. Забезпечення високої якості загальної середньої освіти учнів, котрі проживають у сільській місцевості.
3. Реалізація моделі державно-громадського управління в умовах розвитку суспільства з ринковою економікою.
4. Упровадження проектно-інвестиційного управління інноваційним розвитком школи як моделі менеджменту освітніх інновацій.
5. Застосування векторного моделювання інноваційного освітнього простору школи в системі проектно-впроваджувальної діяльності.
6. Інтегрування науки й практики як передумова синергетично узгодженої взаємодії ефективного управління інноваційним розвитком школи.
Очікувані результати
Для учнів: забезпечення належного рівня якості загальної середньої освіти, формування вмінь і навичок життєтворчості.
Для батьків: залучення до державно-громадського управління школою, активна участь у шкільному житті своїх дітей.
Для вчителів: створення умов для саморегулювання професійної діяльності, самоменеджменту інновацій; підвищення готовності до проектно-впроваджувальної діяльності; забезпечення якісних освітніх послуг.
Для керівників: оптимізація управлінської діяльності на засадах теорії менеджменту освітніх інновацій, методичного менеджменту інновацій у системі проектно-впроваджувальної діяльності; конкурентоспроможність школи на основі розширення та підвищення якості освітніх послуг шляхом застосування освітніх інновацій.

 Інваріантна складова
                Розділ 1. Організаційно-педагогічне забезпечення якості загальної середньої освіти учнів
1.1. Виконання нормативно-директивних документів
1.2. Організація початку навчального року
1.3. Організація закінчення навчального року
                Розділ 2. Управління школою як цілісною системою
2.1. Робота органів державно-громадського управління
2.2. Співпраця з батьками, громадськістю та позашкільними установами
2.3. Фінансово-господарська діяльність
2.4. Безпека життєдіяльності
                Розділ 3. Управління якістю навчального процесу
3.1. Виконання навчальних планів та програм
3.2. Підвищення якості навчальних досягнень учнів
3.3. Робота гуртків, факультативів, спортивних секцій тощо
3.4. Підготовка до зовнішнього незалежного оцінювання
                Розділ 4. Управління якістю виховного процесу

4.1. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
4.2. Ціннісне ставлення до людей
4.3. Ціннісне ставлення до себе
4.4. Ціннісне ставлення до природи
4.5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
4.6. Ціннісне ставлення до праці
                Розділ 5. Управління якістю науково-методичної роботи
5.1. Адаптація молодого вчителя
5.2. Підвищення педагогічної майстерності вчителів
5.3. Науково-методичний супровід упровадження освітніх інновацій
5.4. Виявлення, вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду
Розділ 6. Психологічний супровід навчально-виховного процесу
Розділ 7. Контрольно-аналітична діяльність
7.1. Внутрішкільний контроль за виконанням нормативно-директивних документів, навчальних програм, веденням шкільної документації
7.2. Вивчення стану викладання навчальних предметів, моніторинг якості навчальних досягнень учнів
7.3. Вивчення стану виховної роботи, моніторинг вихованості школярів
7.4. Вивчення стану науково-методичної роботи, моніторинг особистісно професійного зростання педагогів
7.5. Атестація педагогічних працівників та підвищення кваліфікації

Варіативна складова
                1. Превентивна освіта
1.1. Профілактика правопорушень, злочинності та бездоглядності
1.2. Профілактика ВІЛ/СНІДУ, наркоманії, вживання алкоголю та тютюнопаління
                2. Інклюзивна освіта
2.1. Робота з дітьми з особливими потребами
                3. Інноваційна освіта
3.1. Дослідно-експериментальна робота
3.2. Апробація базових та регіональних програм, підручників
3.3. Апробація навчально-методичного забезпечення
3.4. Реалізація Всеукраїнських програм та проектів
3.5. Реалізація регіональних програм та проектів
                4. Міжнародна співпраця
Додатки
1. Плани-графіки внутрішкільного контролю
2. План-графік координації науково-методичної роботи ЗНЗ, РМК, ОІППО
3. План-графік атестації
4. План-графік курсової підготовки педагогічних працівників
5. План роботи практичного психолога, соціального педагога
6. План роботи шкільного бібліотекаря
7. Циклограма роботи школи



Немає коментарів:

Дописати коментар